یکتا

دلنوشته هایی از دیار سبز و آبی

یکتا

دلنوشته هایی از دیار سبز و آبی

ucmas

برنامه حساب ذهنی UCMAS یک برنامه منحصر به فرد برای رشد کودک است که در سال 1993 توسط دکتر دینو ونگ در کشور مالزی ابداع گردید. این برنامه با استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه با به‌کارگیری چرتکه سبب پویایی مغز (نیمکره‌ چپ و نیمکره‌ راست) به طور هم ‌زمان می‌شود.

دانش آموزان در سنین بین 5 الی 13 سال با یادگیری محاسبه ذهنی سریع و دقیق ظرفیت ذهن خود را توسعه می‌دهند که این سبب بهبود مهارت‌هایی نظیر مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مسأله می‌شود که به موفقیت در همه رشته‌ها و زندگی روزمره می انجامد.

برنامه UCMAS نه تنها منجر به ایجاد اعتماد به نفس و تسلط در انجام محاسبات می‌شود، بلکه این برنامه با ایجاد یک چهارچوب زیربنایی سبب توسعه مهارت‌های مورد نیاز یادگیری در مدرسه و زندگی روزمره کودکان می‌‌گردد.


خبرهایی ازالینا



امروزنوشهر سفیدپوش شد.بارش برف همچنان ادامه دارد.الینا خیلی خوشحال است .مدرسه ها هم تعطیل شد.فکر کنم فرداهم مدرسه تعطیل باشد.یادش به خیر وقتی مدرسه می رفتیم چقدردعامی کردیم تعطیل شویم.راستی الینا آدم برفی هم درست کردکه به خاطر آبکی بودن برف به قول مهدی بیشتر شبیه کرم برفی شد.

پنج شنبه الینا رابردم کتابخانه اتاق مطالعه وبازی برای بچه ها داشت والینا کلی ذوق زده شدوسه تا کتاب امانت گرفت.

دوشنبه هفتم بهمن ماه عمو فیتیله ها آمدند نوشهرالینا خودش صورتش راگریم کردوبه قول خودش فرشته شدوخوشحال وشادو خندان بود.راستی همان روز کارنامه هم گرفتیم و من برای جایزه شال گردن کلاه ودستکشی که خودم بافته بودم را به الینا دادم.روز بسیار خوبی بود.

الینا به طرح جابربن حیان می گوید:طرح جابرنجی توحیاط

الیناعلاوه برموسیقی وباله وشنا کلاس ucmas می رود.